Publicerad: 2009-07-31 @ 17:32:53

 

ida hos Bitchen

tjohej alla blogg läsare! hah sitter hemma hos bitchen men hon käkar just nu
så då får jag sitta vid datan och googla runt på konkelbär!
Vet ni vad det betyder? Oskari sa att jag skulle gå in på google.se så kom det här upp
Konkelbär är kulformationer av exkrement hängande i den till analöppningen närliggande behåringen.
 
Hahha men fy!

A men iaf ikväll kommer Zanna och Malin hem så vi ska träffa dom!
 jag vet inte vad vi ska göra men det blir väl smedby?
Aja skit samma, ska dra nu pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida hos Bitchen

tjohej alla blogg läsare! hah sitter hemma hos bitchen men hon käkar just nu
så då får jag sitta vid datan och googla runt på konkelbär!
Vet ni vad det betyder? Oskari sa att jag skulle gå in på google.se så kom det här upp
Konkelbär är kulformationer av exkrement hängande i den till analöppningen närliggande behåringen.
 
Hahha men fy!

A men iaf ikväll kommer Zanna och Malin hem så vi ska träffa dom!
 jag vet inte vad vi ska göra men det blir väl smedby?
Aja skit samma, ska dra nu pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0