Publicerad: 2009-07-14 @ 17:58:45

 

ida här

äntligen kan jag skriva, mamma tog min data för jag inte skötte mej men nu när jag har städat rummet ordentligt så fick jag tillbaka den :) Så idag har ja bara städat inte så rolgit men det bhövdes! Sen ikväll ska jag träffa Jessica och vi ska väl va här runt i väsby, vi möter alltid på folk! Igår träffade vi Jonte och Matte så vi hängde me dom till väsby ån där rirre,zanna och malin och nattis (tror jag dom hete) så vi va med dom ..sen bestämde jessica,ja och zanna att vi skulle smyga hem till jonte men dom kom ut ist så vi gick runt lite med dom! Snackade mest och så! Men ska börja platta håret nu! Det är katastrof! :O


jag och j3..oseriösa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida här

äntligen kan jag skriva, mamma tog min data för jag inte skötte mej men nu när jag har städat rummet ordentligt så fick jag tillbaka den :) Så idag har ja bara städat inte så rolgit men det bhövdes! Sen ikväll ska jag träffa Jessica och vi ska väl va här runt i väsby, vi möter alltid på folk! Igår träffade vi Jonte och Matte så vi hängde me dom till väsby ån där rirre,zanna och malin och nattis (tror jag dom hete) så vi va med dom ..sen bestämde jessica,ja och zanna att vi skulle smyga hem till jonte men dom kom ut ist så vi gick runt lite med dom! Snackade mest och så! Men ska börja platta håret nu! Det är katastrof! :O


jag och j3..oseriösa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0