Publicerad: 2009-07-06 @ 00:14:39

 

ida fäldt här

tjohej bloggen, ikväll har jag och syrran lagat mat med Elvira och Matilda :) Blev grillat och så super gott :)
Satt ute vid poolen och myste men blev för kallt så vi frog in och kollade på Barnhemmet som är super bra! Men dom drog vid 10 för elvira ska jobba i morgon! Men fick nästan  hjärtattack..mamma började skrika nerifrån att emma skulle ringa 112 och massa för pappa hade typ tuppat av och massa men det gick bra men vafan emma kom inte fram på 112 va är det för skit land vi lever i?

aja här är lite bilder från kvällen, godnatt!


emma och elvira

elvira och jag

vi igen + matildas fingrar :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

har Henke och Jessica gjort slut o är Jessica tillsammans med Blanck??

2009-07-06 @ 01:32:47
Postat av: J3

Ja , jag och henke har gjort slut för drygt 3 veckor sen.

Nej jag och blanck har inget förhållande

2009-07-06 @ 01:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt här

tjohej bloggen, ikväll har jag och syrran lagat mat med Elvira och Matilda :) Blev grillat och så super gott :)
Satt ute vid poolen och myste men blev för kallt så vi frog in och kollade på Barnhemmet som är super bra! Men dom drog vid 10 för elvira ska jobba i morgon! Men fick nästan  hjärtattack..mamma började skrika nerifrån att emma skulle ringa 112 och massa för pappa hade typ tuppat av och massa men det gick bra men vafan emma kom inte fram på 112 va är det för skit land vi lever i?

aja här är lite bilder från kvällen, godnatt!


emma och elvira

elvira och jag

vi igen + matildas fingrar :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

har Henke och Jessica gjort slut o är Jessica tillsammans med Blanck??

2009-07-06 @ 01:32:47
Postat av: J3

Ja , jag och henke har gjort slut för drygt 3 veckor sen.

Nej jag och blanck har inget förhållande

2009-07-06 @ 01:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0