Publicerad: 2009-07-07 @ 22:12:44

 

ida fäldt

Drog adrig ut ikväll, måste packa lite och så..Jessica ska inte me till  arberg längre för hon skulle iväg på nått annat i 1 vecka :( Men som tur är så är ju Mirre i Varberg så det blir väl och festa till med henne istället :) Det va fanimej 1 år sen jag träffade henne :/ men äntligen snart igen :)
Har kollat runt lite på bloggar så kom jag in på Kan Dees blogg och hongör ju tryck med egna teckningar och blabla, det är grymt snyggt så nån dag ska jag beställa ett linne därifrån!


dom här 2 är snyggast, tror jag ska satsa på den nedersta!


puss på skinkan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

Drog adrig ut ikväll, måste packa lite och så..Jessica ska inte me till  arberg längre för hon skulle iväg på nått annat i 1 vecka :( Men som tur är så är ju Mirre i Varberg så det blir väl och festa till med henne istället :) Det va fanimej 1 år sen jag träffade henne :/ men äntligen snart igen :)
Har kollat runt lite på bloggar så kom jag in på Kan Dees blogg och hongör ju tryck med egna teckningar och blabla, det är grymt snyggt så nån dag ska jag beställa ett linne därifrån!


dom här 2 är snyggast, tror jag ska satsa på den nedersta!


puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0