Publicerad: 2009-07-04 @ 13:08:55

 

Ida fäldt

tjena lite smågalen kväll igår, jag och jessica blev bjudna på chillkrök så vi drog dit men ingen av oss drack, eftersom vi blev busted för några veckor sen så har vi slutat! Träffade en skit söt och snäll tjej där, Sara hete hon så vi satt och snackade med henne och micke hela kvällen. Hon drack inte heller! Sen kom 2 till brudar och först va det lite mycket fjortis varning och verkade as bitchiga men när jag och micke gick in och satte oss i köket och snackade med dom en stund så märkte man att dom också va supersnälla :) haha. Jag och J3 drog vid 12 och karro (tror jag att hon hete,ena tjejen) skulle till station s vi åkte med henne och såklart så träfar vi min syrra och Bella men det va najs haha!
Så vi gick med min syrra men hon skulle sova hos en kmpis, så jagoch j3 kom hem vid 1 och käkade kaka sen ick vi och la oss!

Bilderfrån kvällen

   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida fäldt

tjena lite smågalen kväll igår, jag och jessica blev bjudna på chillkrök så vi drog dit men ingen av oss drack, eftersom vi blev busted för några veckor sen så har vi slutat! Träffade en skit söt och snäll tjej där, Sara hete hon så vi satt och snackade med henne och micke hela kvällen. Hon drack inte heller! Sen kom 2 till brudar och först va det lite mycket fjortis varning och verkade as bitchiga men när jag och micke gick in och satte oss i köket och snackade med dom en stund så märkte man att dom också va supersnälla :) haha. Jag och J3 drog vid 12 och karro (tror jag att hon hete,ena tjejen) skulle till station s vi åkte med henne och såklart så träfar vi min syrra och Bella men det va najs haha!
Så vi gick med min syrra men hon skulle sova hos en kmpis, så jagoch j3 kom hem vid 1 och käkade kaka sen ick vi och la oss!

Bilderfrån kvällen

   
   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0