Publicerad: 2009-07-03 @ 17:18:51

 

ida fäldt

hejsan, har precis kommit hem från att sprungit runt i väsby för att träffa massa folk, först stötte jag på Jessica, så väntade jag på henne för hon skulle nånstan så kommer michelle så sitter vi och snackar en stund sen drar vi till ica sidan av centrum så står vi där och snackar med nån Anton och en till? så kommer jessica, och massa annat haha !!
Måste ta nått att käka, jessica fick mej att skippa lunchen eftersom jag skulle möta henne men har iaf druckit 2 color och 1 klubba :)  
haha nu blev det massa skitsnack, vet inte änns själv vad jag snackar om..jag bara skriver x)


jessica,jag och tatty
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

hejsan, har precis kommit hem från att sprungit runt i väsby för att träffa massa folk, först stötte jag på Jessica, så väntade jag på henne för hon skulle nånstan så kommer michelle så sitter vi och snackar en stund sen drar vi till ica sidan av centrum så står vi där och snackar med nån Anton och en till? så kommer jessica, och massa annat haha !!
Måste ta nått att käka, jessica fick mej att skippa lunchen eftersom jag skulle möta henne men har iaf druckit 2 color och 1 klubba :)  
haha nu blev det massa skitsnack, vet inte änns själv vad jag snackar om..jag bara skriver x)


jessica,jag och tatty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0