Publicerad: 2009-07-21 @ 22:59:31

 

ida fäldt

va precis ute och mötte Zana och jessica för dom skulle hämta cykeln jag och jonte fick cykla hem på härom dagen!
Aja filmen jag tittade på va ûber dålig! Slutade titta efter 40 och då såg jag att American pie gick och självklart så hade jag missat mer än halva filmen, men nu vet jag inte vad jag ska göra..är inte trött, är inte hungrig, är inte på hmör för att göra nått..jo att dusca men det har jag redan gjort idag men vafan det skadar ju inte att duscha igen? :D I love varmt vatten
Men ska röra mej neråt duschen då..pusshej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

va precis ute och mötte Zana och jessica för dom skulle hämta cykeln jag och jonte fick cykla hem på härom dagen!
Aja filmen jag tittade på va ûber dålig! Slutade titta efter 40 och då såg jag att American pie gick och självklart så hade jag missat mer än halva filmen, men nu vet jag inte vad jag ska göra..är inte trött, är inte hungrig, är inte på hmör för att göra nått..jo att dusca men det har jag redan gjort idag men vafan det skadar ju inte att duscha igen? :D I love varmt vatten
Men ska röra mej neråt duschen då..pusshej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0