Publicerad: 2009-07-21 @ 18:48:40

 

ida fäldt

har ändrat om lite i designen, den är fortfarande ful men skit samma! :p

Idag har jag inte gjort mycket, legat i sängen och tyckt synd om mej själv!
Men har hunnit duscha och kollat på filmen: Fool´s gold!
Som va ganska bra faktiskt :) Handlade om en båt som hade sjunkigt och så letar dom efter den
och massa annat :)
Men ska snart käka,får även inte gå ut ikväll heller men i morgon SKA jag ut :)
saknar faktiskt jessica,zanna och Malin (a)!

ska kolla vidare på datan om det finns nått skoj :)
hejdå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

har ändrat om lite i designen, den är fortfarande ful men skit samma! :p

Idag har jag inte gjort mycket, legat i sängen och tyckt synd om mej själv!
Men har hunnit duscha och kollat på filmen: Fool´s gold!
Som va ganska bra faktiskt :) Handlade om en båt som hade sjunkigt och så letar dom efter den
och massa annat :)
Men ska snart käka,får även inte gå ut ikväll heller men i morgon SKA jag ut :)
saknar faktiskt jessica,zanna och Malin (a)!

ska kolla vidare på datan om det finns nått skoj :)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0