Publicerad: 2009-07-20 @ 00:30:08

 

ida fäldt

Har precis kommit hem från att vart ute med Malin,J3,Zanna,Oskari,Jonte och Jimmy! Inte gjort så mycket bara vart i Smedby..Hämtade även min kamera hos J3 så nu kan jag läggain alla bilder från i helgen :) Ska bara fixa till dom.

jag har även fått ont i halsen och börjat snörvla..hm? undra vem eller oj jag menade vilka som gjort mej sjuk?
Typ halva bunten som jag har umgåts med dom senaste dagarna är halvt sjuka :( Otur!

Men bilderna kommer snart :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

Har precis kommit hem från att vart ute med Malin,J3,Zanna,Oskari,Jonte och Jimmy! Inte gjort så mycket bara vart i Smedby..Hämtade även min kamera hos J3 så nu kan jag läggain alla bilder från i helgen :) Ska bara fixa till dom.

jag har även fått ont i halsen och börjat snörvla..hm? undra vem eller oj jag menade vilka som gjort mej sjuk?
Typ halva bunten som jag har umgåts med dom senaste dagarna är halvt sjuka :( Otur!

Men bilderna kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0