Publicerad: 2009-07-18 @ 02:00:09

 

ida fäldt

Tjenixen, ganska tråkig kväll faktiskt eller aa typ hälften.. hände inte så mycket men det kom polisen och började skirka på Jonte att han hade klottrat ner Solexpress, va är det för töntpoliser som anklagar fel person? DRA ÅT HELVETE! Men iaf vi skulle alla sova i tält men nej blev inte så, dom andra ville dra på fest men inte jag, mådde inte så himmla bra, ont i magen och huvudet och nej men massa andra anledningar också! Next time isf! Men iaf så är alla hemma och sover hos sig själva!
Vi drog till BK och träffade massa folk, bland annat chillenaren som man inte träffat på 100 år!
Bilder kommer imorgon för Malin har min kamera, men det blev ändå inte så mycket bilder!


satte upp det i onödan men vi tar det nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

Tjenixen, ganska tråkig kväll faktiskt eller aa typ hälften.. hände inte så mycket men det kom polisen och började skirka på Jonte att han hade klottrat ner Solexpress, va är det för töntpoliser som anklagar fel person? DRA ÅT HELVETE! Men iaf vi skulle alla sova i tält men nej blev inte så, dom andra ville dra på fest men inte jag, mådde inte så himmla bra, ont i magen och huvudet och nej men massa andra anledningar också! Next time isf! Men iaf så är alla hemma och sover hos sig själva!
Vi drog till BK och träffade massa folk, bland annat chillenaren som man inte träffat på 100 år!
Bilder kommer imorgon för Malin har min kamera, men det blev ändå inte så mycket bilder!


satte upp det i onödan men vi tar det nån annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0