Publicerad: 2009-07-03 @ 13:05:04

 

ida fäldt

Chacha och godmorgon och allt det där! Sitter och lyssnar på Justin iebers ny låt (one time)  Så jävla bra :)
Idag ska jag bara träffa jessica lämna pengar, kanske träffa matilda och mirre eller så ska jag träffa dom ikväll? sen nån dag måste jag ner till centrum och köpa nytt smink! DET ÄR SLUT :( men det ha hålt ganska länge typ 6 månader fast jag har använt annat också!
Ikväll ska jag och jessica iväg, i morogn får ni veta vart vi va och vad vi gjorde :)


när jag stekte köttbullar i en kastrull och åt dom ur en kopp

Kommentarer
Postat av: em

answ:

haha tack så mycket :D

jag gilalr både det, och bilden :G

mene, jag har ingenaning om hiur man gör om ja ska vara ärlig.

det var en vän till mig som hjälpte mig med det när jag bad henne om de :)

2009-07-03 @ 14:40:19
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: robin

Sjukt söt !

2009-07-03 @ 23:12:14
URL: http://gymnarkomanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

Chacha och godmorgon och allt det där! Sitter och lyssnar på Justin iebers ny låt (one time)  Så jävla bra :)
Idag ska jag bara träffa jessica lämna pengar, kanske träffa matilda och mirre eller så ska jag träffa dom ikväll? sen nån dag måste jag ner till centrum och köpa nytt smink! DET ÄR SLUT :( men det ha hålt ganska länge typ 6 månader fast jag har använt annat också!
Ikväll ska jag och jessica iväg, i morogn får ni veta vart vi va och vad vi gjorde :)


när jag stekte köttbullar i en kastrull och åt dom ur en kopp


Kommentarer
Postat av: em

answ:

haha tack så mycket :D

jag gilalr både det, och bilden :G

mene, jag har ingenaning om hiur man gör om ja ska vara ärlig.

det var en vän till mig som hjälpte mig med det när jag bad henne om de :)

2009-07-03 @ 14:40:19
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: robin

Sjukt söt !

2009-07-03 @ 23:12:14
URL: http://gymnarkomanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0