Publicerad: 2009-07-29 @ 17:52:50

 

ida

Nu är jag hemmaigen, mötte Sako vid spott koppen så drog vi oss in mot stan och sackade lite men vi drog till gamla sta för att fika men vi drog tillbaka till plattan och drog in på waynes och tog en fika där istället! Sen va vi lite vid plattan och träffade några av hennes vänner! Men drog vid ungefär vid halv 5 för jag va så jävla trött..gick hem och sov tills nu :)

Ikväll ska jag npg bara va hemma, om inte nån ringer men då får nån ringa mej! haha
Men vi skulle käka mycket mat+ efterrätt så det blir nog hemma idag med mamma
och pappa eftersom emma drog till Gotland idag :) skönt att hon är borta (a)

men ska draish nu, pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Nu är jag hemmaigen, mötte Sako vid spott koppen så drog vi oss in mot stan och sackade lite men vi drog till gamla sta för att fika men vi drog tillbaka till plattan och drog in på waynes och tog en fika där istället! Sen va vi lite vid plattan och träffade några av hennes vänner! Men drog vid ungefär vid halv 5 för jag va så jävla trött..gick hem och sov tills nu :)

Ikväll ska jag npg bara va hemma, om inte nån ringer men då får nån ringa mej! haha
Men vi skulle käka mycket mat+ efterrätt så det blir nog hemma idag med mamma
och pappa eftersom emma drog till Gotland idag :) skönt att hon är borta (a)

men ska draish nu, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0