Publicerad: 2009-07-23 @ 02:03:07

 

ida

hemma igen, vet att du saknat oss! Lungt vi är hemma igen ;)
Va i Kista med Zanna,J3,Malin,Jonte,Oskari,Matte och Jonte. Vi kollade på Baksmällan och jag tyckten det va rätt rolig :)
Men inte en del av dom andra! Kom till väsby vid 12 så vi drog till Smedby och va vid fotbollsplanen och filip och Kim va där också! Så vi satt och snackade och lyssnade på musik och snackade lite! :)
men nu ligger jag här i min säng med varma datan i knät! Ska snart sova :)
men först ett inlägg så ni visste att jag rotfarande levde ;)

Hittade en bild från ikv -_-

Jonte och Malin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

hemma igen, vet att du saknat oss! Lungt vi är hemma igen ;)
Va i Kista med Zanna,J3,Malin,Jonte,Oskari,Matte och Jonte. Vi kollade på Baksmällan och jag tyckten det va rätt rolig :)
Men inte en del av dom andra! Kom till väsby vid 12 så vi drog till Smedby och va vid fotbollsplanen och filip och Kim va där också! Så vi satt och snackade och lyssnade på musik och snackade lite! :)
men nu ligger jag här i min säng med varma datan i knät! Ska snart sova :)
men först ett inlägg så ni visste att jag rotfarande levde ;)

Hittade en bild från ikv -_-

Jonte och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0