Publicerad: 2009-07-15 @ 01:11:40

 

ida

jag saknar dej, alla våra små snack och webbandet! Du ringde mej och sa förlåt men vafan ska jag säga: jo allt är ok,jag förlåter dej! Nej jag gör inte det, jag kan inte förlåta dej..du krossade mitt hjärta och jag är rädd att jag inte kan lita på dej längre! Jag vill ändå va med dej..va din men nej "bara vänner" Allt du har sagt åh va jag blir sur..allt du sa va bara fånerier! Jag orkar inte mera!! Du snackar med mej som om ingenting har hänt men det är massa som har hänt..du ha fått mej att veta vad kärlek är och hur mycket jag hatar det..jag hade ingen lust att leva längre Jaa det va faktisk så jag kände men jag tänker inte visa mej svag för jag vet att jag är det och att jag inte skulle klara mig utan dej och jag gör inte det! Jag är svag och jag har känslor som du lekt med!

Blir ledsen av dit namn, bara av att tänka på dej! Jag orkar inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark och sen är du svag.

don't make any sence!

2009-07-15 @ 02:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

jag saknar dej, alla våra små snack och webbandet! Du ringde mej och sa förlåt men vafan ska jag säga: jo allt är ok,jag förlåter dej! Nej jag gör inte det, jag kan inte förlåta dej..du krossade mitt hjärta och jag är rädd att jag inte kan lita på dej längre! Jag vill ändå va med dej..va din men nej "bara vänner" Allt du har sagt åh va jag blir sur..allt du sa va bara fånerier! Jag orkar inte mera!! Du snackar med mej som om ingenting har hänt men det är massa som har hänt..du ha fått mej att veta vad kärlek är och hur mycket jag hatar det..jag hade ingen lust att leva längre Jaa det va faktisk så jag kände men jag tänker inte visa mej svag för jag vet att jag är det och att jag inte skulle klara mig utan dej och jag gör inte det! Jag är svag och jag har känslor som du lekt med!

Blir ledsen av dit namn, bara av att tänka på dej! Jag orkar inte



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark och sen är du svag.

don't make any sence!

2009-07-15 @ 02:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0