Publicerad: 2009-07-06 @ 15:23:13

 

besviken ida

åh det blir inge stan idag, jessica skulle iväg och matilda va halvft sjuk..är halft besviken för mamma,pappa och emma har åkt iväg och jag hängde inte me eftersom jag skulle till stan men NEJ DET BLIR inget..förlåt helt äligt så är jag lite små arg! Jag hade liksom fixat mej och allt. Aja kanske drar dit i morgon istället! Med eller utan nån..haha nej aldrig ensam x) Jahapp vad ska jag göra ny då? Ska nog fixa lite med designen och lyssna på Ztv !
skriver mera sen, fortsätt läsa bloggen..blir bättre och bättre :)

Kommentarer
Postat av: saga

vadå så du har inga fler vänner än jessica och matilda ?

2009-07-06 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

besviken ida

åh det blir inge stan idag, jessica skulle iväg och matilda va halvft sjuk..är halft besviken för mamma,pappa och emma har åkt iväg och jag hängde inte me eftersom jag skulle till stan men NEJ DET BLIR inget..förlåt helt äligt så är jag lite små arg! Jag hade liksom fixat mej och allt. Aja kanske drar dit i morgon istället! Med eller utan nån..haha nej aldrig ensam x) Jahapp vad ska jag göra ny då? Ska nog fixa lite med designen och lyssna på Ztv !
skriver mera sen, fortsätt läsa bloggen..blir bättre och bättre :)


Kommentarer
Postat av: saga

vadå så du har inga fler vänner än jessica och matilda ?

2009-07-06 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0