Publicerad: 2009-12-07 @ 15:34:08

 

J3 här!

tjolahopp, haha det va ett bra tag sen jag skrev här.
Men mycket har förändrats sen ja skrev, har blivit mörk brun i håret igen, men ska färga en gång till.
Jag har fyllt år och min pappa med så det har vi firat. I helgen så firade jag mig med tjej kväll hemma hos mig, med några pojkar också .
Snart är det jul också längtar galet mycket. Sen nyår som man ska fira med tjejerna hoppas jag.

Har faktiskt börjat leta kläder till jul & nyår. Förra året hade ja ju en svart kläning med en rosett vid bysten . Men den var förstor men men gick o använda. och den köpte jag från nelly.com .

Just nu ligger ja hemma med feber o världens hosta inge kul alls. har hostat sen torsdag men nu kom febern . Inte alls kul .

Men iallafall så ska jag försöka blogga lite mer asså.


En bild från helgen på en glad mig och en Alzii :D

pusshej!
Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg!:)

2009-12-22 @ 15:40:10
URL: http://alexandrafelicia.blogg.se/
Postat av: tess

www.teessyy.blogg.se frågestund, fråga vad du vill (aa)

2010-03-07 @ 17:28:32
URL: http://teessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

tjolahopp, haha det va ett bra tag sen jag skrev här.
Men mycket har förändrats sen ja skrev, har blivit mörk brun i håret igen, men ska färga en gång till.
Jag har fyllt år och min pappa med så det har vi firat. I helgen så firade jag mig med tjej kväll hemma hos mig, med några pojkar också .
Snart är det jul också längtar galet mycket. Sen nyår som man ska fira med tjejerna hoppas jag.

Har faktiskt börjat leta kläder till jul & nyår. Förra året hade ja ju en svart kläning med en rosett vid bysten . Men den var förstor men men gick o använda. och den köpte jag från nelly.com .

Just nu ligger ja hemma med feber o världens hosta inge kul alls. har hostat sen torsdag men nu kom febern . Inte alls kul .

Men iallafall så ska jag försöka blogga lite mer asså.


En bild från helgen på en glad mig och en Alzii :D

pusshej!

Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg!:)

2009-12-22 @ 15:40:10
URL: http://alexandrafelicia.blogg.se/
Postat av: tess

www.teessyy.blogg.se frågestund, fråga vad du vill (aa)

2010-03-07 @ 17:28:32
URL: http://teessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0