Publicerad: 2009-12-02 @ 18:59:10

 

ida

ingen av oss skriver längre i bloggen, vi har livit tråkiga och blivit nördar i skolan! Vi sitter juhellre med matteboken i knät än datan! HAAAAAAAALLÅ skolan är mitt liv HAHHA eller inte! Men snart är det ju jullov sådet är ju bara att jobba på nu och va tönt i ca 2 veckor till!
Aja idag är det 2a december, alltså 22 dagar kvar till julafton och 20 dagar kvar tills jullovet! I år längtar ja verkligen till julafton och NYyyyyyÅRR hahah ska bli så jävla kul, men har ändå inget bestämt än men är ändå super taggad (på nytt år alltså ;) haha)

Men nu har jag iaf gjort klart lite grejer som ska va inlämnat nästa vecka, 2 grejer på bilden, 2 grejer i no:n och nu är det 1 grej i so:n, 1 grej i no:n, 2 grejer i engelskan, 1 grej i idrott och 1 grej i hemkunskapen! USCH vilket äckel man har till skola! Det borde va olagligt med såhär mycket! Dessutom så sätts betygen den 12 (?) så allt måste jag hinna innan den 10de typ? :( Livet är inte enkelt när det är svårt!

Aja snart ä det iallafall helg :) men nu ska jag dra och plugga på ett No-prov jag har i morgon (inte omprov)
pusshej, här är en lite rolig bild hahah


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

ingen av oss skriver längre i bloggen, vi har livit tråkiga och blivit nördar i skolan! Vi sitter juhellre med matteboken i knät än datan! HAAAAAAAALLÅ skolan är mitt liv HAHHA eller inte! Men snart är det ju jullov sådet är ju bara att jobba på nu och va tönt i ca 2 veckor till!
Aja idag är det 2a december, alltså 22 dagar kvar till julafton och 20 dagar kvar tills jullovet! I år längtar ja verkligen till julafton och NYyyyyyÅRR hahah ska bli så jävla kul, men har ändå inget bestämt än men är ändå super taggad (på nytt år alltså ;) haha)

Men nu har jag iaf gjort klart lite grejer som ska va inlämnat nästa vecka, 2 grejer på bilden, 2 grejer i no:n och nu är det 1 grej i so:n, 1 grej i no:n, 2 grejer i engelskan, 1 grej i idrott och 1 grej i hemkunskapen! USCH vilket äckel man har till skola! Det borde va olagligt med såhär mycket! Dessutom så sätts betygen den 12 (?) så allt måste jag hinna innan den 10de typ? :( Livet är inte enkelt när det är svårt!

Aja snart ä det iallafall helg :) men nu ska jag dra och plugga på ett No-prov jag har i morgon (inte omprov)
pusshej, här är en lite rolig bild hahah


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0