Publicerad: 2009-12-03 @ 17:33:36

 

ida

Det verkar som om det bara är jag,malin och nu har denice börjat blogga igen men det kommer väl hålla i några dagar? :P haha  Aja idag är det äntligen torsdag eftermidda, det betyder fredag i morgon :D fyfan va skönt! Helgen kommer bli bra också hoppas jag :)
Känns iaf super skönt att jag är färdig med No-n nu :) gjorde provet idag också. Kommer få G eller hoppas det i alla fall :)
Spilde massa jouice i min säng i morse så nu ska jag bädda om den (hann inte i morse) men här är iaf en låt jag har drogat i flera dagar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Det verkar som om det bara är jag,malin och nu har denice börjat blogga igen men det kommer väl hålla i några dagar? :P haha  Aja idag är det äntligen torsdag eftermidda, det betyder fredag i morgon :D fyfan va skönt! Helgen kommer bli bra också hoppas jag :)
Känns iaf super skönt att jag är färdig med No-n nu :) gjorde provet idag också. Kommer få G eller hoppas det i alla fall :)
Spilde massa jouice i min säng i morse så nu ska jag bädda om den (hann inte i morse) men här är iaf en låt jag har drogat i flera dagar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0