Publicerad: 2009-08-08 @ 14:22:42

 

ida ffäldt

hejsan alla söta bloggläsare haha..
nu är mamma och pappa hemma igen,
nu blir det riktig mat igen, jag och emma levde på thai mat
och billys pizza dom här 24 timmarna! not nice

Har legat ute vid poolen i ca 5 min och sen badat lite'
ska ut snart igen och pressa..ska bara skriva ett litet
inlägg först!

Senare ska jag nog träffa Jessica och Malin (?)
vi har inte snackat så mycket men är sjukt taggad att dra till nån
sjö/berg och sitta där bara vi 3 och snacka och så :)
Nu ska jag ut till poolen igen, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida ffäldt

hejsan alla söta bloggläsare haha..
nu är mamma och pappa hemma igen,
nu blir det riktig mat igen, jag och emma levde på thai mat
och billys pizza dom här 24 timmarna! not nice

Har legat ute vid poolen i ca 5 min och sen badat lite'
ska ut snart igen och pressa..ska bara skriva ett litet
inlägg först!

Senare ska jag nog träffa Jessica och Malin (?)
vi har inte snackat så mycket men är sjukt taggad att dra till nån
sjö/berg och sitta där bara vi 3 och snacka och så :)
Nu ska jag ut till poolen igen, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0