Publicerad: 2009-08-31 @ 17:22:13

 

ida

tjohej sitter här i köket och spelar Farmville, lite småkul sådär!
Skolan idag va good, sista lektionen började läraren gråta, hihi lite små
läskigt men jag hade iaf inte gjort nått fel! (a)

Igår kväll badade vi i badkaret och gjorde lite läxor sen blev det att vi kollade
på film, så la jag mej lite sen så är ganska trött nu! Men får lägga mej i tid ikv :)

Hade lite tråkigt alldeles nyss så jag tog lite pic´s :P












haha så jävla kuul man kan ha x)


























Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver ju inte lägga in typ 50 bilder på dig själv på samma gång :O

2009-09-01 @ 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjohej sitter här i köket och spelar Farmville, lite småkul sådär!
Skolan idag va good, sista lektionen började läraren gråta, hihi lite små
läskigt men jag hade iaf inte gjort nått fel! (a)

Igår kväll badade vi i badkaret och gjorde lite läxor sen blev det att vi kollade
på film, så la jag mej lite sen så är ganska trött nu! Men får lägga mej i tid ikv :)

Hade lite tråkigt alldeles nyss så jag tog lite pic´s :P












haha så jävla kuul man kan ha x)



























Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver ju inte lägga in typ 50 bilder på dig själv på samma gång :O

2009-09-01 @ 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0