Publicerad: 2009-08-01 @ 14:54:02

 

idaaaaaaaa

tjohej alla glada, är skit trött blev lite mycket röj igår haha nej skoja men somnade ganska sen :S
Kollar runt på massa bloggar och fastnade framför kissies fyfan vilka FULA läppar hon fick
seriöst haha! USCH inte snyggt men hon verkar älska dom!

Idag blir det bara chill här hemma, men ska ut ikväll i alla fall
men nu på dagen kanske jag ska fixa i mitt rum. ska ju göra om!
Ville igentiligen åka in till stan och se pride paraden eller va det heter
men vädret suger balle så NONO!

Skriver mera sen pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idaaaaaaaa

tjohej alla glada, är skit trött blev lite mycket röj igår haha nej skoja men somnade ganska sen :S
Kollar runt på massa bloggar och fastnade framför kissies fyfan vilka FULA läppar hon fick
seriöst haha! USCH inte snyggt men hon verkar älska dom!

Idag blir det bara chill här hemma, men ska ut ikväll i alla fall
men nu på dagen kanske jag ska fixa i mitt rum. ska ju göra om!
Ville igentiligen åka in till stan och se pride paraden eller va det heter
men vädret suger balle så NONO!

Skriver mera sen pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0