Publicerad: 2009-08-25 @ 16:59:20

 

ida

Inte mycket uppdatering för mej, mera för jessica nu!
aja sitter här framför tottaly spice med värsta huvudvärken :(
Men hoppas det går över snart! Sen när pappa eller mamma kommer
hem så drar vi väl till Siba och köper ny mobil! *äntligen*

okej, såhär blev det..pappa kom hem och jag hann inte publicera detta
inlägg så jag har redan vart och köpt en mobil nu! *superglad*
Blev den jag visade på bilden, några inlägg neråt!
Men inga nummer, men det ska jag fixa!
Pusshej


hah lite mobbad bild, äh skit samma
Kommentarer
Postat av: louise

måste bara fråga dig förut hade du såhär toppar på dina naglar, de var jätte snyggt! men vart köper man sånna?

2009-08-26 @ 19:51:07
Postat av: ida

SV: om du menar mina vita såfinns dom att köpa på H&M eller kicks :)

2009-08-26 @ 21:51:39
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Inte mycket uppdatering för mej, mera för jessica nu!
aja sitter här framför tottaly spice med värsta huvudvärken :(
Men hoppas det går över snart! Sen när pappa eller mamma kommer
hem så drar vi väl till Siba och köper ny mobil! *äntligen*

okej, såhär blev det..pappa kom hem och jag hann inte publicera detta
inlägg så jag har redan vart och köpt en mobil nu! *superglad*
Blev den jag visade på bilden, några inlägg neråt!
Men inga nummer, men det ska jag fixa!
Pusshej


hah lite mobbad bild, äh skit samma

Kommentarer
Postat av: louise

måste bara fråga dig förut hade du såhär toppar på dina naglar, de var jätte snyggt! men vart köper man sånna?

2009-08-26 @ 19:51:07
Postat av: ida

SV: om du menar mina vita såfinns dom att köpa på H&M eller kicks :)

2009-08-26 @ 21:51:39
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0