Publicerad: 2009-08-24 @ 22:07:50

 

ida

har inte haft ork att skriva, har vart så trött så jag låg och degade i sängen tills klockan va ca 4!
sen satte ja på datan och kollade runt på bloggar och så :)

Idag va det första dagen i "riktiga skolan" vi hade alltså lektioner och så
men slutade innan klockan va 1 så det va super skönt :)
Hatar att man måste gå upp så tdigt på morgorna nu :(
Men aja 1 år kvar, ska kämp nu ut till det sissta!
satsar på VG den här terminen sen nästa ska jag försöka höja lite?

På onsdag efter skolan drar jag och j3 in till stan sen
på kvällen är det match. Men nu ska jag ner och duscha?
Pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

har inte haft ork att skriva, har vart så trött så jag låg och degade i sängen tills klockan va ca 4!
sen satte ja på datan och kollade runt på bloggar och så :)

Idag va det första dagen i "riktiga skolan" vi hade alltså lektioner och så
men slutade innan klockan va 1 så det va super skönt :)
Hatar att man måste gå upp så tdigt på morgorna nu :(
Men aja 1 år kvar, ska kämp nu ut till det sissta!
satsar på VG den här terminen sen nästa ska jag försöka höja lite?

På onsdag efter skolan drar jag och j3 in till stan sen
på kvällen är det match. Men nu ska jag ner och duscha?
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0