Publicerad: 2009-08-29 @ 20:48:45

 

idddddddddddda

Den här helgen har vart fett chill, vart hemma heeeeela helgen och bara vilat!
Men nästa helg, då ni! :P men era får ni veta sen!
Idag har jag bara suttit vid datan och smsat. Drog sen ut
till poolen där emma,izko och en annan kille satt och snackade så blev jag
jagad runt hela poolen av izko men till sist orkade jag inge mera så jag
hoppade i och badade x) (hade redan puttat i emma)
Så nu har jag duschat och käkat så det blir att leta upp en film på tvn :) 
Skriver mera sen :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idddddddddddda

Den här helgen har vart fett chill, vart hemma heeeeela helgen och bara vilat!
Men nästa helg, då ni! :P men era får ni veta sen!
Idag har jag bara suttit vid datan och smsat. Drog sen ut
till poolen där emma,izko och en annan kille satt och snackade så blev jag
jagad runt hela poolen av izko men till sist orkade jag inge mera så jag
hoppade i och badade x) (hade redan puttat i emma)
Så nu har jag duschat och käkat så det blir att leta upp en film på tvn :) 
Skriver mera sen :) pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0