Publicerad: 2009-08-15 @ 00:15:52

 

J3 här!

Tjenamors!
A vill ni veta hur min dag starta eller ?
eller skiter totalt i om ni inte vill eller vill.
A men iallafall malin sa till mig att ja skulle skynda mig imorse så ja stressa som fan , och när ja stressar börjar ja blöda näsblod, och va gör jag? jo börjar blöda näsblod och blir änu mer stressigare.
Va klar på typ 5 min, sen när jag kommer till Malin så är hon typ halv klar så ja bah - What !?
Aja, men vi har iallafall vart inne på Ung 08 idag. En kille som hete Moffa som vi åkte in med skulle beat boxa, och de va rätt coolt för han va skiit duktig.
Sen blev det lite bråk på Donken inne i stan också.

Det här va min underbara dag.

TACKHEEEJ!

Skojja ;)

är på skojj humör :D

aja hejhoppgummisnopp!

Och säger bara de mobba inte bilden Ida la ut på mig, det är över 2 år sen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjenamors!
A vill ni veta hur min dag starta eller ?
eller skiter totalt i om ni inte vill eller vill.
A men iallafall malin sa till mig att ja skulle skynda mig imorse så ja stressa som fan , och när ja stressar börjar ja blöda näsblod, och va gör jag? jo börjar blöda näsblod och blir änu mer stressigare.
Va klar på typ 5 min, sen när jag kommer till Malin så är hon typ halv klar så ja bah - What !?
Aja, men vi har iallafall vart inne på Ung 08 idag. En kille som hete Moffa som vi åkte in med skulle beat boxa, och de va rätt coolt för han va skiit duktig.
Sen blev det lite bråk på Donken inne i stan också.

Det här va min underbara dag.

TACKHEEEJ!

Skojja ;)

är på skojj humör :D

aja hejhoppgummisnopp!

Och säger bara de mobba inte bilden Ida la ut på mig, det är över 2 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0