Publicerad: 2009-08-11 @ 14:34:39

 

J3 här!

Tjosan allihopppaaaa!
Vem döda en spindel? :@
Det spö regnar ju föfan.

Idag ska jag väll bara vara hemma, ska till mamma vid 4.
Ska plugga, eller först ska vi köpa innebandy skor.
Hade vår första inne träning igår. Och fyfan va jag har ont i axeln idag.

Måste bara säga att den som fick mig att få ett leende på läpparna va Moa Mjörnell idag.
Läste ett inlägg i henne blogg. Och där stod det att jag har vart som en riktig syster för henne.
Och det har hon också vart för mig. Men åren har gått, och vi har kommit ifrån varandra.
Vi är inte ovänner eller nått. Men aa .
Men vi går ju i samma klass iallafall så vi träffas ju nu när skolan börjar nästan varje dag,
Så vi har ju inte kommit ifrån varan helt iallafall =D.

Nu ska jag fräscha till mig sitter fortfarande i pyamas byxor och sov tröja.

Hejhoppgummisnopp!
Kommentarer
Postat av: Cindy

Hejsan! Jag gör designer i mån av tid. Just nu är det två stycken före er i kö, men det ser ut som om jag kommer att få mkt tid över nu i slutet på veckan. Maila över önskemål om färg, stil, bilder osv så kikar jag på det i helgen. OBS! Skicka en kommetar när ni mailat över (är inte in på mailen allt för ofta)

Kram på er!!

2009-08-11 @ 17:36:57
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjosan allihopppaaaa!
Vem döda en spindel? :@
Det spö regnar ju föfan.

Idag ska jag väll bara vara hemma, ska till mamma vid 4.
Ska plugga, eller först ska vi köpa innebandy skor.
Hade vår första inne träning igår. Och fyfan va jag har ont i axeln idag.

Måste bara säga att den som fick mig att få ett leende på läpparna va Moa Mjörnell idag.
Läste ett inlägg i henne blogg. Och där stod det att jag har vart som en riktig syster för henne.
Och det har hon också vart för mig. Men åren har gått, och vi har kommit ifrån varandra.
Vi är inte ovänner eller nått. Men aa .
Men vi går ju i samma klass iallafall så vi träffas ju nu när skolan börjar nästan varje dag,
Så vi har ju inte kommit ifrån varan helt iallafall =D.

Nu ska jag fräscha till mig sitter fortfarande i pyamas byxor och sov tröja.

Hejhoppgummisnopp!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hejsan! Jag gör designer i mån av tid. Just nu är det två stycken före er i kö, men det ser ut som om jag kommer att få mkt tid över nu i slutet på veckan. Maila över önskemål om färg, stil, bilder osv så kikar jag på det i helgen. OBS! Skicka en kommetar när ni mailat över (är inte in på mailen allt för ofta)

Kram på er!!

2009-08-11 @ 17:36:57
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0