Publicerad: 2009-08-09 @ 00:50:55

 

J3 här!

Tjo alla glada människor!
Kom nyss hem från en trevlig ute kväll.
Har vart i stan idag med pappa. Lixom vi hade en pappa & dotter dag idag. haha låter sjukt,men vi brukar ha det ibland.
Köpte 2 tröjor , sedan åkte vi till ikea och köpte lite små skit till mitt rum.

Och nej mitt hår är inte så kort som Ida visade på den där äkliga bilden.

Sitter nu och webbar med Henke haha, visar nämligen mitt hår som kort .

Men det här va då dagens händelser .

Hejhopp gummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjo alla glada människor!
Kom nyss hem från en trevlig ute kväll.
Har vart i stan idag med pappa. Lixom vi hade en pappa & dotter dag idag. haha låter sjukt,men vi brukar ha det ibland.
Köpte 2 tröjor , sedan åkte vi till ikea och köpte lite små skit till mitt rum.

Och nej mitt hår är inte så kort som Ida visade på den där äkliga bilden.

Sitter nu och webbar med Henke haha, visar nämligen mitt hår som kort .

Men det här va då dagens händelser .

Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0