Publicerad: 2009-08-08 @ 00:23:51

 

J3 här!

Tjooo allihopa!
Kom nyss hem.
Dagen började med att jag möte min syster Frida, vi drog hem till mig och fixa lite.
Sedan har vi bara vart hundvakt.

Kvällen har vart skit mys.
Vart med Malin & Ida & lite Ana. Vi har åkt runt lite i väsby.
Suttit och tagigt det lugnt och snacka en massa skit.

Bilder på mitt hår får ni snart eftersom jag inte har börjat trivas i det än så ja.

Men ni kan iallafall få se en bild på mig och den här hunden som hete Jonna.
Men varning. Delen på mig så är jag helt ofixad , uppsat hår och ja helt enkelt sliten.



Hejhopp gummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjooo allihopa!
Kom nyss hem.
Dagen började med att jag möte min syster Frida, vi drog hem till mig och fixa lite.
Sedan har vi bara vart hundvakt.

Kvällen har vart skit mys.
Vart med Malin & Ida & lite Ana. Vi har åkt runt lite i väsby.
Suttit och tagigt det lugnt och snacka en massa skit.

Bilder på mitt hår får ni snart eftersom jag inte har börjat trivas i det än så ja.

Men ni kan iallafall få se en bild på mig och den här hunden som hete Jonna.
Men varning. Delen på mig så är jag helt ofixad , uppsat hår och ja helt enkelt sliten.



Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0