Publicerad: 2009-08-06 @ 22:01:48

 

J3 här

Tjena alla oklippta!
Idag klippte ja av nästan hälften av mitt hår.
Klippte av säkert 10-15 cm.
Så nu har ja nästan vid axlarna.
Bilder och så får ni imorgon hahaha .
För jag är hos min älskade mamma just nu. Sitter på broshans data så kan inte lägga in bilder eller så.
Sålde min tuch mobil idag. Eller jag bytte den mot en Sony Ericsson W302 , plus att jag får 800 i handen också .
Så får nöja mej med den mobilen ett tag nu.

Idag åkte älskade Zanna till bulgarien , kommer sakna henne jätte mycket.

Men nu ska jag fixa lite.

Hejhopp gummisnopp.
Kommentarer
Postat av: zanna

saaaknar er :/<33

2009-08-08 @ 10:41:31
Postat av: ida och jessica

saaaaknar dej me! <333

2009-08-08 @ 13:29:59
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här

Tjena alla oklippta!
Idag klippte ja av nästan hälften av mitt hår.
Klippte av säkert 10-15 cm.
Så nu har ja nästan vid axlarna.
Bilder och så får ni imorgon hahaha .
För jag är hos min älskade mamma just nu. Sitter på broshans data så kan inte lägga in bilder eller så.
Sålde min tuch mobil idag. Eller jag bytte den mot en Sony Ericsson W302 , plus att jag får 800 i handen också .
Så får nöja mej med den mobilen ett tag nu.

Idag åkte älskade Zanna till bulgarien , kommer sakna henne jätte mycket.

Men nu ska jag fixa lite.

Hejhopp gummisnopp.

Kommentarer
Postat av: zanna

saaaknar er :/<33

2009-08-08 @ 10:41:31
Postat av: ida och jessica

saaaaknar dej me! <333

2009-08-08 @ 13:29:59
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0