Publicerad: 2009-08-05 @ 23:22:50

 

J3 här!

Tjohoppsan alla!
Sitter här ny duschad , idag har jag haft min första träning i innebandy , och fyfan har aldrig sprungit så mycket på länge.
Helt slut.
Måste bara säga att igår fick jag & malin ragg på vägen hem , och ena va sjukt söt.
Men men inge mer med de.
Ja, Ida är på kryssning kul kul , vill också åka.
Och imorgon drar Zanna till bulgarien. Skönt för henne för då kan hon bli brun .
Längtar inte till imorgon, tränings värk som fan, har redan fått det. Inte kul säger jag bara.


Här får ni en liten ball bild på mig och malin.

Hejhopp gummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjohoppsan alla!
Sitter här ny duschad , idag har jag haft min första träning i innebandy , och fyfan har aldrig sprungit så mycket på länge.
Helt slut.
Måste bara säga att igår fick jag & malin ragg på vägen hem , och ena va sjukt söt.
Men men inge mer med de.
Ja, Ida är på kryssning kul kul , vill också åka.
Och imorgon drar Zanna till bulgarien. Skönt för henne för då kan hon bli brun .
Längtar inte till imorgon, tränings värk som fan, har redan fått det. Inte kul säger jag bara.


Här får ni en liten ball bild på mig och malin.

Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0