Publicerad: 2009-08-26 @ 23:13:51

 

J3 här!

Bilder från idag har ni redan fått och vet säkert redan vad jag har gjort idag så.
Men jag fick med mej hem 1 par jeans och 2 bh:ar från stan idag.
Imorgon är det torsdag så ja kanske ska träffa zanna imorgon om hon hinner.
Sen ska ja fixa lite här hemma .
Så får se vad som händer.
Måste bara berätta att min nya engelska lärare är sjukt bra, hon är fan fett rolig också.
Men nu låter det som om ja älskar skolan. Men va bara tvungen att säga det.

Men nu ska jag borsta tänderna och sen sova.

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Bilder från idag har ni redan fått och vet säkert redan vad jag har gjort idag så.
Men jag fick med mej hem 1 par jeans och 2 bh:ar från stan idag.
Imorgon är det torsdag så ja kanske ska träffa zanna imorgon om hon hinner.
Sen ska ja fixa lite här hemma .
Så får se vad som händer.
Måste bara berätta att min nya engelska lärare är sjukt bra, hon är fan fett rolig också.
Men nu låter det som om ja älskar skolan. Men va bara tvungen att säga det.

Men nu ska jag borsta tänderna och sen sova.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0