Publicerad: 2009-08-25 @ 21:57:21

 

J3 här!

Kom hem från Eva för en liten stund sedan. Jätte nöjd med mina nya naglar. Fett cool färg men tror jag kommer tröttna snabbt men skit samma dom e as balla föfan ;) .

Imorgon blir det stan med Ida efter skolan . Sedan vet jag inte.
Ska försöka hitta ett par byxor imorgon o så men men.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink o fixa mig för kvällen , är gallet trött.

Sä här blev resultatet på mina naglar.

Visst dom är inte så långa, men ville inte ha så långa nu när skolan har börjat och så.

Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Kom hem från Eva för en liten stund sedan. Jätte nöjd med mina nya naglar. Fett cool färg men tror jag kommer tröttna snabbt men skit samma dom e as balla föfan ;) .

Imorgon blir det stan med Ida efter skolan . Sedan vet jag inte.
Ska försöka hitta ett par byxor imorgon o så men men.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink o fixa mig för kvällen , är gallet trött.

Sä här blev resultatet på mina naglar.

Visst dom är inte så långa, men ville inte ha så långa nu när skolan har börjat och så.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0