Publicerad: 2009-08-03 @ 23:52:26

 

J3 här!

Tjosan hejsan!
Kom nyss hem från en rolig kväll med boysen och babesen.
Första innebandy träningen va idag, men va inte med pågrund av privata skäl. Men va där iallafall.
Fick nämligen min roliga mens idag. Så ni vet att ja inte kommer komma med updateringar ibland för dåliga dagar.
Imorgon åker oskari till gotland så han kommer man inte få se på en vecka, sen åker zanna till bulgarien i en vecka på torsdag .



Nu ska jag ta bort sminket och så , lägga mig i sängen och titta på film.

Hejhoppgummisnopp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjosan hejsan!
Kom nyss hem från en rolig kväll med boysen och babesen.
Första innebandy träningen va idag, men va inte med pågrund av privata skäl. Men va där iallafall.
Fick nämligen min roliga mens idag. Så ni vet att ja inte kommer komma med updateringar ibland för dåliga dagar.
Imorgon åker oskari till gotland så han kommer man inte få se på en vecka, sen åker zanna till bulgarien i en vecka på torsdag .



Nu ska jag ta bort sminket och så , lägga mig i sängen och titta på film.

Hejhoppgummisnopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0