Publicerad: 2009-08-24 @ 22:21:32

 

J3 här!

Sitter här o funderar på om jag ska klippa lugg igen.
Hade de förut i över ett år .
Men jag kommer ångra mej efter ett tag det vet ja. Det är snyggt när håret är fixat och så. Men sen är det bara ivägen tycker jag. Sen om man ska ha uppsat hänger den bara där.
Men va tycker ni?



Så ?
Eller ...

Så ?

Dock är bild nmr 1 rätt gammal tror den är från 2008. Så jaa.


Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova.
Ska ju upp kl 6 imorgon bitti.


Hejhoppgummisnopp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Sitter här o funderar på om jag ska klippa lugg igen.
Hade de förut i över ett år .
Men jag kommer ångra mej efter ett tag det vet ja. Det är snyggt när håret är fixat och så. Men sen är det bara ivägen tycker jag. Sen om man ska ha uppsat hänger den bara där.
Men va tycker ni?



Så ?
Eller ...

Så ?

Dock är bild nmr 1 rätt gammal tror den är från 2008. Så jaa.


Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova.
Ska ju upp kl 6 imorgon bitti.


Hejhoppgummisnopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0