Publicerad: 2009-08-23 @ 22:51:40

 

J3 här!

Har precis gjort klart läxan jag fick i torsdags.

Åkte hem till mamma och åt middag där idag.
Och vi åt sushi nog det bästa jag vet. Det är så gott.

Imorgon är det skola . Och då börjar det verkligen på riktigt.
Och jag tror min matte lärare kommer bli rätt sne på mig imorgon, för jag har glömmt mina matte böker hemma hos mamma. Glömde och ta hem dom där ifrån idag. Men men, alla glömmer någon gång.

Ska börja plocka lite på mitt rum nu, för det ligger massa saker på sängen och så.



Hejhopp gummisnopp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Har precis gjort klart läxan jag fick i torsdags.

Åkte hem till mamma och åt middag där idag.
Och vi åt sushi nog det bästa jag vet. Det är så gott.

Imorgon är det skola . Och då börjar det verkligen på riktigt.
Och jag tror min matte lärare kommer bli rätt sne på mig imorgon, för jag har glömmt mina matte böker hemma hos mamma. Glömde och ta hem dom där ifrån idag. Men men, alla glömmer någon gång.

Ska börja plocka lite på mitt rum nu, för det ligger massa saker på sängen och så.



Hejhopp gummisnopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0