Publicerad: 2009-08-20 @ 21:04:16

 

J3 här!

Tjaba!
Första skoldagen har gått.
Eller de var ju igentligen ingen skoldag. Vi fick reda på saker och så.
Mådde jätte dåligt efter skolan. Blev illa mående och fick feber så jag låg hemma .
Men när pappa kom hem åkte vi till skopunkten och jag hitta ett par pumps.
Jätte sköna att gå i.
Bild på dom kommer kanske senare.

Men nu ska jag ha torsdags mys med mig själv.
Ska titta på en Beck film. Vet inte vilken det blir än. Och så ska jag äta och dricka gottgott.

Grönsaker och dipp. Det är verkligen mumms.

Juste en sak till. Jag färga håret idag. Fast det blev ingen skillnad för jag tog en ljusare färg än vad jag brukar ha. Men det skimmrar lite rött . Ska slinga håret blont i helgen också. Så vi får se hur det blir .

Hejhoppgummisnopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjaba!
Första skoldagen har gått.
Eller de var ju igentligen ingen skoldag. Vi fick reda på saker och så.
Mådde jätte dåligt efter skolan. Blev illa mående och fick feber så jag låg hemma .
Men när pappa kom hem åkte vi till skopunkten och jag hitta ett par pumps.
Jätte sköna att gå i.
Bild på dom kommer kanske senare.

Men nu ska jag ha torsdags mys med mig själv.
Ska titta på en Beck film. Vet inte vilken det blir än. Och så ska jag äta och dricka gottgott.

Grönsaker och dipp. Det är verkligen mumms.

Juste en sak till. Jag färga håret idag. Fast det blev ingen skillnad för jag tog en ljusare färg än vad jag brukar ha. Men det skimmrar lite rött . Ska slinga håret blont i helgen också. Så vi får se hur det blir .

Hejhoppgummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0