Publicerad: 2009-08-19 @ 22:56:05

 

J3 här!

Tjaba tjena hallå!
Sitter här nyduschad.
Dagen starta med att jag drog till Märsta med Ida och sola lite.
Umgicks senare med Zanna,malin & Ana.
Sen hade vi träning.
Och det finns en brud i vår lag , som jag asså verkligen irriterar mig på galet mycket.

Och imorgon börjar skolan kl halv 9 på morgonen. Så för mig måste jag stiga upp kl 6 imorgon bitti .
Jo tjena om jag kommer klara mig på dagen imorgon.
Men vi går ändå bara halva dagen sa Ida.
Nu ska jag smörja in min kropp i hud kräm och sen lägga mig och lyssna på musik.



Såhär fina såg vi ut. När jag sola och Ida när vi värmde upp.

Hejhoppgummisnopp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

J3 här!

Tjaba tjena hallå!
Sitter här nyduschad.
Dagen starta med att jag drog till Märsta med Ida och sola lite.
Umgicks senare med Zanna,malin & Ana.
Sen hade vi träning.
Och det finns en brud i vår lag , som jag asså verkligen irriterar mig på galet mycket.

Och imorgon börjar skolan kl halv 9 på morgonen. Så för mig måste jag stiga upp kl 6 imorgon bitti .
Jo tjena om jag kommer klara mig på dagen imorgon.
Men vi går ändå bara halva dagen sa Ida.
Nu ska jag smörja in min kropp i hud kräm och sen lägga mig och lyssna på musik.



Såhär fina såg vi ut. När jag sola och Ida när vi värmde upp.

Hejhoppgummisnopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0