Publicerad: 2009-08-20 @ 21:25:54

 

ida..TOPPEN

nu är det så att jag har mammas mobil *suck*
Aja haha den har en super cool lampa och ingen kamera! -_-
Och har inga nummer men ska kanske fixa ny mobil i morgon!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ANNARS, DÅ FÅR JAG DAMP PÅ RIKTIGT

Sen 2 saker till den 7 september börjar ett nytt program med Jonas Bane
från A.A om att hantyp är gay osv sen den 8 september börjar andra avenyn JIPPPIIE!
haha aja ska försöka lungna ner mej nu hahahaha fyfan va ful det där lät!
Aja skit samma nu ska jag dra cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida..TOPPEN

nu är det så att jag har mammas mobil *suck*
Aja haha den har en super cool lampa och ingen kamera! -_-
Och har inga nummer men ska kanske fixa ny mobil i morgon!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ANNARS, DÅ FÅR JAG DAMP PÅ RIKTIGT

Sen 2 saker till den 7 september börjar ett nytt program med Jonas Bane
från A.A om att hantyp är gay osv sen den 8 september börjar andra avenyn JIPPPIIE!
haha aja ska försöka lungna ner mej nu hahahaha fyfan va ful det där lät!
Aja skit samma nu ska jag dra cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0