Publicerad: 2009-08-14 @ 01:14:20

 

ida..haha lite långt (a)

tjohej, sitter och snackar med boyx and girlz på msn, och lyssnar på musik!
Idag drog jag till j3 vid 3 där även Michelle va och blanck haha fett brun *avundsjuk*
Men michelle drog och vi andra drog till bk och käkade sen drog vi till centrum och
kikade lite (a) Sen träffade vi Elise och hennes kompis snackade med dom
sen tog vi bussen till Scandic där vi hade möte med laget men vi va bara 10 st av typ 22 :S
Men sen ddrog jag hem och duschade och sen mötte jag matilda så drog vi hem till Freja
där Mirre va haha fyfan det va länge sen jag träffade henne!

Men vi va hos freja kollade på film sen drog vi ut i regnet -_- 
men sen kom mirre på en liten rolig idé haha så vi tog mopparna men kom
halvvägs sen blev det knas med  Mirres moppes men jag och matilda skulle
ändå hem så freja skjutsade hem oss och nu är jag hemma :)

Ska sova snart så säger väl godnatt nu! :)


jag och nån utländskkärring
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida..haha lite långt (a)

tjohej, sitter och snackar med boyx and girlz på msn, och lyssnar på musik!
Idag drog jag till j3 vid 3 där även Michelle va och blanck haha fett brun *avundsjuk*
Men michelle drog och vi andra drog till bk och käkade sen drog vi till centrum och
kikade lite (a) Sen träffade vi Elise och hennes kompis snackade med dom
sen tog vi bussen till Scandic där vi hade möte med laget men vi va bara 10 st av typ 22 :S
Men sen ddrog jag hem och duschade och sen mötte jag matilda så drog vi hem till Freja
där Mirre va haha fyfan det va länge sen jag träffade henne!

Men vi va hos freja kollade på film sen drog vi ut i regnet -_- 
men sen kom mirre på en liten rolig idé haha så vi tog mopparna men kom
halvvägs sen blev det knas med  Mirres moppes men jag och matilda skulle
ändå hem så freja skjutsade hem oss och nu är jag hemma :)

Ska sova snart så säger väl godnatt nu! :)


jag och nån utländskkärring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0