Publicerad: 2009-08-13 @ 00:50:21

 

idao

tjolahoppjolahej., kom hem för en liten stund sen..drog till Matilda en stund
där Freja va sen kom Madde och Jossan så vi drog ut till stationen
men jag,freja och matilda drpg hem till
matilda hämtade moppen och drog till Donken där vi käkade lite och så.
Sen åkte vi vidare, åkte runt lite i väsby
och tuttade som galningar eller freja då
men jag och matilda satt mest och skrek (a) haha!

I morgon vet jag inte vad jag ska göra, vid 7 har vi teori med innebandylaget så
dit ska jag,sen eferåt ska jag träffa J3 :) känns 20 år sen vi träffades :( BLÄÄBLUUBLAA

Ska borstatänderna nu sen sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idao

tjolahoppjolahej., kom hem för en liten stund sen..drog till Matilda en stund
där Freja va sen kom Madde och Jossan så vi drog ut till stationen
men jag,freja och matilda drpg hem till
matilda hämtade moppen och drog till Donken där vi käkade lite och så.
Sen åkte vi vidare, åkte runt lite i väsby
och tuttade som galningar eller freja då
men jag och matilda satt mest och skrek (a) haha!

I morgon vet jag inte vad jag ska göra, vid 7 har vi teori med innebandylaget så
dit ska jag,sen eferåt ska jag träffa J3 :) känns 20 år sen vi träffades :( BLÄÄBLUUBLAA

Ska borstatänderna nu sen sova, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0