Publicerad: 2009-08-16 @ 21:00:18

 

idaaaaaaaaaaa

har käkat middag nu, jag ska nog inte ut ikväll!
Mr.Hemlig ville träffa mej men jag orkar inte (HHAHHAHA DRIV)
Orkar inte sminka mej bara för det..kanske tar ett bad bara :P
Vill ner till hemköp också för jag är super sugen på godis!

Aja får se vad jag gör, i morgon ska jag iaf åka och sola med J3.
Känns som om vi inte träffats på 100 år :( Sen har vi träning i morgon också
Behöver köpa ett par löparskor men har inte haft tid!
Men nej jag ska faktiskt ta ett bad nu..Pussssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idaaaaaaaaaaa

har käkat middag nu, jag ska nog inte ut ikväll!
Mr.Hemlig ville träffa mej men jag orkar inte (HHAHHAHA DRIV)
Orkar inte sminka mej bara för det..kanske tar ett bad bara :P
Vill ner till hemköp också för jag är super sugen på godis!

Aja får se vad jag gör, i morgon ska jag iaf åka och sola med J3.
Känns som om vi inte träffats på 100 år :( Sen har vi träning i morgon också
Behöver köpa ett par löparskor men har inte haft tid!
Men nej jag ska faktiskt ta ett bad nu..Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0