Publicerad: 2009-08-20 @ 13:16:27

 

Ida Sommaren 09

mitt sommar lov har vart underbart men vädret sög!

Började med att jag blev bundis med Jessica och vi umgick alltid

på vägen så lärde vi känna Blanck och då regnade det så vi va hos jessica gämnt!
vi hade "våra" låtar som vi spelade på tuben jämnt (knock you down,baby,man i the mirror)

vi va ganska mycket, hemma hos j3,hemma hos mej och hemma hos Blanck,
bobby va även me ibland! Sen drog vi till Varberg där vi mötte 2 söta pojkar!
Alexander och Jocke :)

det va då jag låste ut jessica på balkongen och vi hittade en "ballong gubbe" som fastnade på nåns fönster :S
Sen blev vi vänner med 2 underbara brudar: Zanna och Malin♥,
vi va jämnt och hade roligt! Mötte även massa andra filurer

jag,zanna och malin körde även drive in med cykel


Jonte och oskari va med oss också, sen va vi alla och kollade på bio
och så grillade vi också men som jessica sa så började det regna :(



 sen hade mamma och pappa köpt en sommarstuge (helt plötsligt)
så vi va där och rev 2 små hus!

träffade elvira och matilda en dag så käkade vi midda tillsammans sen en annan
dag så va vi ute och åkte moppe :)



va på the voice med mirre som jag inte har träffat på flera år, mötte även ett nytt ansikte: Emma
och sen Josse men henne har ag träffat ungefär 2 gånger men roligt med nytt folk!
Lärde känna jennie och freja lite till och vi hade det kul med våran moppe utflyckter och the voice :)



Träffade även massa andra folk som man lärde känna lite!
Sen massa boys and boys (A)
Sen nu i slutet av sommaren (igår) GICK MOBILEN SÖNDER :(

Ny mobil idag(?)

Men det bästa undersommaren va nog att jag va med min underbara bästavän Jessica!♥
Aja sommaren har jag spenderat mycket i Smedby och vid BK låter tråkigt men inte
när man har vart med massa underbart folk ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sommaren 09

mitt sommar lov har vart underbart men vädret sög!

Började med att jag blev bundis med Jessica och vi umgick alltid

på vägen så lärde vi känna Blanck och då regnade det så vi va hos jessica gämnt!
vi hade "våra" låtar som vi spelade på tuben jämnt (knock you down,baby,man i the mirror)

vi va ganska mycket, hemma hos j3,hemma hos mej och hemma hos Blanck,
bobby va även me ibland! Sen drog vi till Varberg där vi mötte 2 söta pojkar!
Alexander och Jocke :)

det va då jag låste ut jessica på balkongen och vi hittade en "ballong gubbe" som fastnade på nåns fönster :S
Sen blev vi vänner med 2 underbara brudar: Zanna och Malin♥,
vi va jämnt och hade roligt! Mötte även massa andra filurer

jag,zanna och malin körde även drive in med cykel


Jonte och oskari va med oss också, sen va vi alla och kollade på bio
och så grillade vi också men som jessica sa så började det regna :(



 sen hade mamma och pappa köpt en sommarstuge (helt plötsligt)
så vi va där och rev 2 små hus!

träffade elvira och matilda en dag så käkade vi midda tillsammans sen en annan
dag så va vi ute och åkte moppe :)



va på the voice med mirre som jag inte har träffat på flera år, mötte även ett nytt ansikte: Emma
och sen Josse men henne har ag träffat ungefär 2 gånger men roligt med nytt folk!
Lärde känna jennie och freja lite till och vi hade det kul med våran moppe utflyckter och the voice :)



Träffade även massa andra folk som man lärde känna lite!
Sen massa boys and boys (A)
Sen nu i slutet av sommaren (igår) GICK MOBILEN SÖNDER :(

Ny mobil idag(?)

Men det bästa undersommaren va nog att jag va med min underbara bästavän Jessica!♥
Aja sommaren har jag spenderat mycket i Smedby och vid BK låter tråkigt men inte
när man har vart med massa underbart folk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0