Publicerad: 2009-08-11 @ 22:51:32

 

ida igen

tjena..idag har jag bara legat i min säng och dragit mej framför datan!
Vid 4 nångång drog jag,pappa och mamma till Kista där vi kollade på "Sommaren med Göran"
Helt ok film, lite mera vuxen humor i den och helst vill man bara se den 1 gång!
Sen när man är i Kista måste man ju titta in på en del affärer, letade efter lite
höst kläder och innebandyskor och innebandy klubba men det blev bara ett par innebandyskor :)
SKa dra ner i duschen nu, vi hörs! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida igen

tjena..idag har jag bara legat i min säng och dragit mej framför datan!
Vid 4 nångång drog jag,pappa och mamma till Kista där vi kollade på "Sommaren med Göran"
Helt ok film, lite mera vuxen humor i den och helst vill man bara se den 1 gång!
Sen när man är i Kista måste man ju titta in på en del affärer, letade efter lite
höst kläder och innebandyskor och innebandy klubba men det blev bara ett par innebandyskor :)
SKa dra ner i duschen nu, vi hörs! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0