Publicerad: 2009-08-02 @ 02:13:32

 

ida fäldt

tjohej, jag drog ut ändå och har vart hemma nu i ungefär 30 min!
Drog till Matilda där Jennie,freja va senare kom Jossan!
Vi gjorde inget speciellt, kollade på tv och höll på att somna!

Men senare drog jag till väsby-ån där maaassa va, och
massa saker hände men aa "/ Men j3 drog hem men jag träffade krille,jossan
bullen,oskari,fille och melker och aa så va med dom en stund
så vi frågade om dom där typ "nattvandrarna" eller vare va kunde skjutsa oss till
BK så dom gjorde det å så massa va där men jag och krille drog hem..
vi gick och snackade och helt plötsligt va vi hemma hos mej, det gick på typ 10 min?
Haha brukar ta typ 30min från bk till mej (om man går) Så nu sitter jag här med
Maja brevid mej och vi myser med lite musik :) haha

ska snart sova, så godnatt allihopa!
Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, tack =)

700 kr på tradera, men den var helt oanvänd =) heh

2009-08-02 @ 11:03:53
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha skryter om att du bara har varit inne i 30 minuter bara för att inlägget om vid 2?!

2009-08-03 @ 16:23:19
Postat av: Anonym

angelica: haha njaa tiden spelar ingen roll!

kan lika görna skirva att jag kom hem vid 11 fast nu va det vid 2! Shit va onödigt haha löjligt

2009-08-03 @ 17:31:21
Postat av: Angelica

jag holler med om att du är löjlig som skriver det

2009-08-06 @ 19:09:20
Postat av: ida

jag menade att det va löjligt av dej att kommentera det!

2009-08-06 @ 19:27:59
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

tjohej, jag drog ut ändå och har vart hemma nu i ungefär 30 min!
Drog till Matilda där Jennie,freja va senare kom Jossan!
Vi gjorde inget speciellt, kollade på tv och höll på att somna!

Men senare drog jag till väsby-ån där maaassa va, och
massa saker hände men aa "/ Men j3 drog hem men jag träffade krille,jossan
bullen,oskari,fille och melker och aa så va med dom en stund
så vi frågade om dom där typ "nattvandrarna" eller vare va kunde skjutsa oss till
BK så dom gjorde det å så massa va där men jag och krille drog hem..
vi gick och snackade och helt plötsligt va vi hemma hos mej, det gick på typ 10 min?
Haha brukar ta typ 30min från bk till mej (om man går) Så nu sitter jag här med
Maja brevid mej och vi myser med lite musik :) haha

ska snart sova, så godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, tack =)

700 kr på tradera, men den var helt oanvänd =) heh

2009-08-02 @ 11:03:53
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha skryter om att du bara har varit inne i 30 minuter bara för att inlägget om vid 2?!

2009-08-03 @ 16:23:19
Postat av: Anonym

angelica: haha njaa tiden spelar ingen roll!

kan lika görna skirva att jag kom hem vid 11 fast nu va det vid 2! Shit va onödigt haha löjligt

2009-08-03 @ 17:31:21
Postat av: Angelica

jag holler med om att du är löjlig som skriver det

2009-08-06 @ 19:09:20
Postat av: ida

jag menade att det va löjligt av dej att kommentera det!

2009-08-06 @ 19:27:59
URL: http://idaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0