Publicerad: 2009-08-17 @ 16:48:33

 

ida fäldt

är hemma från Märsta nu, mötte upp Jessica vid stationen så
drog vi till märsta. Vi hade gansksa mycket att snacka om eftersom
vi inte hade träffats på ca 4 dagar har jag för mej hah!
Men sen drog jag hem och käkade tacos och nu sitter jag här
Väntar på att träningen ska börja, ska börja träna i Väsbyskolan eller
deras jumpahal eller vad de nu heter :P

Lite vad som hnder dom här dagarna:
Måndag: sola och träning
Tisdag: stan?
Onsdag: sola, träning
torsdag: SKOLA :(


lite brunare? haha syns typ ingeting ör min cam är SÄMST
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida fäldt

är hemma från Märsta nu, mötte upp Jessica vid stationen så
drog vi till märsta. Vi hade gansksa mycket att snacka om eftersom
vi inte hade träffats på ca 4 dagar har jag för mej hah!
Men sen drog jag hem och käkade tacos och nu sitter jag här
Väntar på att träningen ska börja, ska börja träna i Väsbyskolan eller
deras jumpahal eller vad de nu heter :P

Lite vad som hnder dom här dagarna:
Måndag: sola och träning
Tisdag: stan?
Onsdag: sola, träning
torsdag: SKOLA :(


lite brunare? haha syns typ ingeting ör min cam är SÄMST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0