Publicerad: 2009-08-30 @ 11:51:23

 

ida

gooodmorgon, vaknade vid 9 men somnade om till 11..
kommer inte kunna sova ikv :( haha sån är jag!
Men här sitter jag igen och lyssnar på musik och spelar Farmville
ska snart titta lite på so:n och engelskan ska ha VG nu (a)

Jag och emma är även hemma ensama eller farmor är ju hemma
(vi delar på en villa men man kommer inte in till varann inifrån)
Tills i morgon så vi får laga midda och allt tillsammans ikv :P


just nu: osminkad, ny tvättat hår och myskläder
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

gooodmorgon, vaknade vid 9 men somnade om till 11..
kommer inte kunna sova ikv :( haha sån är jag!
Men här sitter jag igen och lyssnar på musik och spelar Farmville
ska snart titta lite på so:n och engelskan ska ha VG nu (a)

Jag och emma är även hemma ensama eller farmor är ju hemma
(vi delar på en villa men man kommer inte in till varann inifrån)
Tills i morgon så vi får laga midda och allt tillsammans ikv :P


just nu: osminkad, ny tvättat hår och myskläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0