Publicerad: 2009-08-28 @ 16:47:35

 

ida

hmm? tonight? vad ska jag göra? Matilda undra om jag ville hänga med på Fest
i solna eller Täby men ne jag har inge lust,
träffa Sara och jankey skulle jag också gjort men nej det blir inget
Sen skulle jag träffat Sako men det blir nästa helg ist :)
så jag ska nog bara a hemma! Har lite ont i magen så det blir ligga och dega
med chips och cola (a) när det gäller: kakor,glass,cola,godis och chips
så struntar jag i om jag har ont i magen :P

Men ska spela lite farmville, kanske kolla några läxor (PÅ EN FREDAG :O shiiit pomme frites)
Skriver senare, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

hmm? tonight? vad ska jag göra? Matilda undra om jag ville hänga med på Fest
i solna eller Täby men ne jag har inge lust,
träffa Sara och jankey skulle jag också gjort men nej det blir inget
Sen skulle jag träffat Sako men det blir nästa helg ist :)
så jag ska nog bara a hemma! Har lite ont i magen så det blir ligga och dega
med chips och cola (a) när det gäller: kakor,glass,cola,godis och chips
så struntar jag i om jag har ont i magen :P

Men ska spela lite farmville, kanske kolla några läxor (PÅ EN FREDAG :O shiiit pomme frites)
Skriver senare, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0