Publicerad: 2009-08-04 @ 11:47:03

 

ida

godmorgon, vaknade innan 11 idag haha super bra! Så nu har jag flera timmar av sommar lovet..hatar att det går så snabbt! :( Men har iaf hunnit duscha nu på morgonen
Idag blir det att träffa J3,Malin,Zanna och Jonte (?) jag vene vad vi ska göra men nått hittar vi på

Juste hade ju träning igår, hahah fyfaaaaaaan va jobbigt! Va som spagetti efteråt
och nu har jag världens träningsvärk i magen,rumpan och låren "/ men då vet jag iaf att
jag har gjort mitt bästa! hah sen efteråt drog vi till BK och tjockade oss lr iaf jag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

godmorgon, vaknade innan 11 idag haha super bra! Så nu har jag flera timmar av sommar lovet..hatar att det går så snabbt! :( Men har iaf hunnit duscha nu på morgonen
Idag blir det att träffa J3,Malin,Zanna och Jonte (?) jag vene vad vi ska göra men nått hittar vi på

Juste hade ju träning igår, hahah fyfaaaaaaan va jobbigt! Va som spagetti efteråt
och nu har jag världens träningsvärk i magen,rumpan och låren "/ men då vet jag iaf att
jag har gjort mitt bästa! hah sen efteråt drog vi till BK och tjockade oss lr iaf jag (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0