Publicerad: 2009-08-20 @ 12:36:58

 

ida

tjenaamors ;) haha j3 va här nyss men drog eftersom hon inte mådde så bra! :(
Jaa..skolan idag va ju helt OK hade inga lektioner
och sen alla små barn har börjat i vår skola, lite irriterat
faktisk eftersom dom springer runt och leker stora?
Men jag vet exakt hur det känns, va exakt så när vi började
uppe i högstadiet! MEN NU ÄR VI ÄLDST! wihoo! Sissta året,
fy va skönt att börja i gymnasiet sen eller så känns det just nu iallfall :)

Men ska göära en sommarresumé
eftersom jessica gjorde det så måste jag också (säger vi)


fan va porrig man va när man va ute och sprang x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

tjenaamors ;) haha j3 va här nyss men drog eftersom hon inte mådde så bra! :(
Jaa..skolan idag va ju helt OK hade inga lektioner
och sen alla små barn har börjat i vår skola, lite irriterat
faktisk eftersom dom springer runt och leker stora?
Men jag vet exakt hur det känns, va exakt så när vi började
uppe i högstadiet! MEN NU ÄR VI ÄLDST! wihoo! Sissta året,
fy va skönt att börja i gymnasiet sen eller så känns det just nu iallfall :)

Men ska göära en sommarresumé
eftersom jessica gjorde det så måste jag också (säger vi)


fan va porrig man va när man va ute och sprang x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0