Publicerad: 2009-08-19 @ 12:30:39

 

ida

Godddmorgon
har precus vart nere i duschen och käkat frukost!
Idag s jag dra och sola med J3 :) Efter det så vet jag inte
beror på, annars ska jag väl dra till Stinsen eller inte haha
vill att all rea ska bort så alla nya kläder kan komma :)

Men nu till skolan, den börjar i morgon
och läste på hemsidan (:$) ahah att vi
börjar 8:30 i våran nya bildsal! Och sen ska vi få 3 uppgifter
som vi ska jobba hemme med (?) Sen snackade jag lite med Elina
och hon sa att vi inte fick nån lnch alltså slutar vi innan lunchen :)

men nu ska jag klä på mej skriver mera när jag kommmer hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ida

Godddmorgon
har precus vart nere i duschen och käkat frukost!
Idag s jag dra och sola med J3 :) Efter det så vet jag inte
beror på, annars ska jag väl dra till Stinsen eller inte haha
vill att all rea ska bort så alla nya kläder kan komma :)

Men nu till skolan, den börjar i morgon
och läste på hemsidan (:$) ahah att vi
börjar 8:30 i våran nya bildsal! Och sen ska vi få 3 uppgifter
som vi ska jobba hemme med (?) Sen snackade jag lite med Elina
och hon sa att vi inte fick nån lnch alltså slutar vi innan lunchen :)

men nu ska jag klä på mej skriver mera när jag kommmer hem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0